neděle 26. dubna 2015

Makám na bicáku 3.

Z práce domů. Lehký odpočinek. Doplnění tekutin a vyrážím na třetí trénink. Tentokrát se snažím víc vychytat čas, abych tam nebyla o tolik brzo. Deset minut na orbitreku. A pak celý trénink na TRX. Skvělý zařízení/věc. Tentokrát se fakt potím a trénink dost bolí. Dneska už zase přidávám taky ruce. 
Mám určitě ty nejslabší ruce na světě! Těším se až to s nimi začne být lepší. Cviky na nohy (TRX dřepy, dřepy s výskokem, dřepy na jedné noze + tři cviky viz obrázek níže).


Cviky na ruce a pak taky na břicho, který byly fakt brutální! Mám dost a těším se až budu mít po páse a půjdu do sprchy. Jsem celá taková vláčná, ale pevně věřím, že co se týče bolesti, tak už to tak šílený jako poprvý nikdy nebude. 



Po sprše jsem si zašla koupit menší banán a kefír a poprvé jsem jela domů tramvají a ne s K. Poprvé jsem taky schopná doma ještě fungovat a nejsem tak unavená jako minule. Zvládla jsem dokonce uvařit jídlo na druhý den a spát jsem šla až jako obvykle! První malinkatý pokrok (super). 



0 komentářů :

Okomentovat